Общи условия за ползване на онлайн магазина

Този документ съдържа Общите условия, според които „Ливия консепт“ ЕООД с ЕИК 205443838, седалище и адрес на управление: град София, пк 1712, ж.к. Младост 3, бл. 389, вх. 2, ап.41 извършва продажба на стоки на потребителите си чрез онлайн магазина на адрес в интернет: www.lovely.bg, наричан по-долу за краткост МАГАЗИН. Всеки, който зареди в ползваното от него техническо устройство интернет адреса www.lovely.bg ще наричаме за краткост ПОТРЕБИТЕЛ.

Настоящите общи условия уреждат взаимоотношенията между  „Ливия консепт“ ЕООД и потребителите на онлайн магазина www.lovely.bg. При зареждането на която и да е страница от МАГАЗИНА с вградените хипер-връзки в нея, както и в другите страници на www.lovely.bg или чрез ползването или заплащането на продукти, предлагани от МАГАЗИНА, Потребителят се съгласява изцяло, приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия. „Ливия консепт“ ЕООД си запазва правото да променя Общите условия по всяко време. Препоръчваме на потребителите да посещават страницата с Общите условия периодично, за да се запознаят с актуалните към момента условия, тъй като същите са обвързващи за потребителите.

Потребителят се идентифицира с цел определяне на изявлението му за приемане на Общите условия, което се извършва чрез съхранения в лог-файловете на www.lovely.bg на IP адрес на потребител, както и друга информация.

1. Информация в сайта

Информацията за стоките в сайта е разпределена по видове, марки и модели. Възможни са грешки при информацията за характеристиките на продуктите. Описанията може да са непълни или да съдържат оперативни грешки. Изображенията на продуктите имат информативен характер. Доставените продукти може да се различават от изображенията, поради промяна на характеристиките, дизайна, окомплектовката, без предизвестие от страна на производителите. „Ливия консепт“ ЕООД не носи отговорност за точността на публикуваната информация.

2. Промяна на цени на предлаганите стоки

Всички предоставени в сайта цени са в български лева и са валидни единствено и само към момента на публикуването им. МАГАЗИНЪТ си запазва правото без предупреждение да променя тези цени по всяко време, съобразно факторите, които оказват влияние върху тяхното формиране. Представените в сайта цени на стоките са крайни без цената за доставката, която е посочена отделно. Възможни са оперативни грешки. Поради динамиката на стокооборота е възможно продукт, обозначен като наличен, да бъде изчерпан към момента на заявката и поръчката да не може да бъде изпълнена. При всички случаи, МАГАЗИНЪТ потвърждава възможността за доставка или информира за невъзможност за такава. Поръчката може да бъде анулирана от МАГАЗИНА при наличие на основателни причини – стоката е с изчерпана наличност, предложения срок за доставка или аналог на изчерпания продукт не са приемливи за клиента.

При допуснати технически грешки от страна на потребителя в информацията, предоставена от него при извършване на поръчката, МАГАЗИНЪТ има правото да откаже изпълнението на поръчката без да дължи обезщетение на потребителя. В случай на заплатени от страна на потребителя суми за определена поръчка/и, които по горните причини не могат да бъдат изпълнени, МАГАЗИНЪТ се задължава да ги възстанови.

Намалените цени се обявяват, като новата цена е поставена до старата, която е зачертана.

3. Защита на личната информация

Всяка лична информация, която попълвате в сайта или изпращате към него чрез електронна поща или по друг начин, е под закрилата нa Закона за защита на личните данни и ще бъде използвана в съответствие с приетите правила за защита на личната информация. Материалите и съобщенията, изпращани към сайта (коментари, мнения, въпроси и други), не се считат за конфиденциални и са без права на собственост. С приемането на настоящите Общи условия Потребителят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие, до евентуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от МАГАЗИНА. МАГАЗИНЪТ използва личната информация с цел да подобри услугите, които Ви предлага. Изпратената от Вас информация се използва единствено за изпълнение на Вашата поръчка. Препоръчваме Ви да се запознаете с приетите от нас правила за защита на личната информация, които се намират на сайта на МАГАЗИНА.

Информация за потребителите съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗЗП:

4. Условия и информация съгласно Закона за защита на потребителите

4.1 Основните характеристики на продуктите са описани в страницата за представяне на съответния продукт;

4.2 Доставчик на стоки, поръчвани от настоящия онлайн магазин е „Ливия консепт“ ЕООД с ЕИК 205443838;

4.3 Седалище и адрес на управление на доставчика: град София, пк 1712, ж.к. Младост 3, блок 389, вх.2 ап. 41, телефон на потребителя - 0883 556 315, e-mail: info@lovely.bg;

4.4 Адресът на мястото на осъществяване на стопанска дейност е: град София, пк 1712, ж.к. Младост 3, блок 389, вх.2 ап. 41;

4.5 Крайната цена на стоките е изписана на страницата за представяне на съответния продукт, непосредствено до наименованието на стоката. Стойността на транспортните разходи за доставка НЕ Е ВКЛЮЧЕНА в цената на стоките. Тя е посочена отделно в поръчката и се начислява към цената на стоките при определяне на крайната цена за плащане;

4.6 Онлайн МАГАЗИНЪТ не начислява никакви разходи за използване на средство за комуникация за сключване на договора за продажба от разстояние; 

4.7 Условия на плащане, доставка и изпълнение, датата на която МАГАЗИНЪТ се задължава да достави стоките или да извърши услугите:

- Условията на доставка и изпълнение на поръчките са описани в раздел „Условия на доставка”.

- Условията на плащане са посочени в раздел „Начини на плащане”.

4.8 Условия, срок и начини за упражняване на правото на отказ от договора

Потребителят има право да се откаже от договора за продажба от разстояние, без да посочва причини за това. Срокът за упражняване правото на отказ е 14 дни считано от датата на доставка, която е едно от следните в зависимост от вида на поръчката:

  • датата, на която потребителя или посочено от него трето лице (различно от куриера) е приел/о и физически владее продукта
  • в случай на повече продукти, поръчани с една поръчка и доставени поотделно:
    (i) датата, на която потребителя или посочено от него трето лице (различно от куриера) е приел/о и физически владее последния продукт
    или
    (ii) датата, на която ние уведомим потребителя, че не можем да доставим остатъка от поръчаните продукти
  • в случай на поръчка, свързана с доставка на продукт, състоящ се от множество части:
    (i) датата, на която потребителя или посочено от него трето лице (различно от куриера) е приел/о и физически владее последната част
    или
    (ii) датата, на която ние Ви уведомим, че не можем да доставим останалите части

За да упражни правото си на отказ, потребителят трябва да уведоми МАГАЗИНА посочвайки име и адрес за кореспонденция и в случай, че има такива- телефонен номер и e-mail адрес, както и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление, което следва да бъде представено на МАГАЗИНА на хартиен или друг траен носител. Потребителят може също така да попълни и подаде по електронен път стандартния формуляр за отказ (Приложение № 1) или друго недвусмислено заявление за отказ на e-mail: info@lovely.bg, като в случай че използва тази възможност, ОНЛАЙН МАГАЗИНЪТ ще изпрати съобщение за потвърждение на получаването на отказа. За да бъде спазен срока за отказ от договора, е достатъчно потребителят да изпрати съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора (14 дни от получаването на стоката).

В случай, че потребителят се откаже от договора, МАГАЗИНЪТ ще възстанови всички плащания, които е получил, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от МАГАЗИНА), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят информира МАГАЗИНА за неговото решение за отказ от договора. ОНЛАЙН МАГАЗИНЪТ извършва възстановяването само по банкова сметка на клиента.

ОНЛАЙН МАГАЗИНЪТ има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно.

Потребителят следва да изпрати на МАГАЗИНА или да върне обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който потребителят е информирал МАГАЗИНА за отказа си от договора.

Срокът се счита за спазен, ако потребителят изпрати обратно стоките на МАГАЗИНА преди изтичането на 14-дневния срок. Потребителят отговаря единствено за намаляване стойността на стоките вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране. Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания.

4.9 При упражняване правото на отказ, Потребителят следва да поеме транспортните разходи по връщане на стоката на МАГАЗИНА.

4.10 Несъответствия на стоките и рекламации

При получаване на пратката потребителя следва да провери стоката в присъствието на куриера.

При получаване на пратката, потребителя следва да провери съдържанието на пакета за съответствие на стоката с поръчката. При несъответствие на получените стоки с поръчаните, МАГАЗИНЪТ заменя продуктите за своя сметка без допълнителни такси за Потребителя.

В случай на липсващи стоки, констатирани от потребителя при получаване на поръчката, МАГАЗИНЪТ може да предложи алтернативни продукти на същата стойност. Ако потребителят откаже замяна на продуктите МАГАЗИНЪТ възстановява съответната сума.

При наличие на проблем относно закупен продукт, може да се свържете с наш представител на телефон: 0883 556 315. При констатация на дефектен продукт, МАГАЗИНЪТ се ангажира той да бъде подменен с нов като транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката са за сметка на МАГАЗИНА.

При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, може да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.

В случай, че не може да бъде постигнато споразумение, удовлетворяващо страните по спора, и съгласно Чл.181н.,ал.4 от Закона за защита на потребителите, потребителят може да използва следната електронна връзка към КЗП - www.kzp.bg или платформата за онлайн решаване на спорове (платформа за ОРС) в рамките на Европейския съюз: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

4.11 Информация съгласно Закона за Защита на потребителите:

  • Член 112

    (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

    (2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

    1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие

    2. значимостта на несъответствието

    3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него

  • Член 113

    (1) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

    (2) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

    (3) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

    (4) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

    (5) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

  • Член 114

    (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

    1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума

    2. намаляване на цената

    (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

    (3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

    (4) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и  да  възстанови  заплатената  от  потребителя  сума,  когато  след  като  е удовлетворил  три  рекламации  на  потребителя  чрез  извършване  на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е  налице  следваща  поява  на  несъответствие  на  стоката  с  договора  за продажба.

МАГАЗИНЪТ си запазва правото да изменя и допълва настоящите Общи Условия по всяко време, като всички такива изменения и допълнения влизат в сила без да е необходимо предварително съгласие на потребителите. Измененията и допълненията влизат в сила автоматично от момента на публикуването им на сайта на МАГАЗИНА: www.lovely.bg. Потребителят има задължението да посещава периодично страницата с Общите условия, за да се запознае с евентуални промени.